ciabel

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Ciabel - 28 september 2009 19:39

Nu går det så otroligt bra med rökningen/avvänjningen att jag faktiskt totalt glömt att idag är det 3 veckor sen jag la av. Visst har jag ett stort behov av att tugga på ngt hela tiden men va sjutton gör det bara jag slipper va röksugen.


Ska köpa hem nytt virkgarn till operationen annars kommer jag bli galen (galnare)Flört när jag ska ligga still m foten i högläge. Måste ha nåt för fingrarna då annars blir det jobbigt.

Nej nu ska jag ta mitt efterlängtade glas m rött.

Puss på er

Av Ciabel - 28 september 2009 13:51

Nu har jag fått tid till ortopedenFörvånad

Ska dit nu på onsdag men jag fattade inte riktigt. Med kallelsen var det en hälsodeklaration och den sista frågan var om jag har ngn som kan hjälpa mig första dygnet.

Inte tänker dom väl karva redan på onsdag? Näää tror inte det men ibland är formuleringar så otydliga att de kan betyda vad som helst.


Imorgon ska jag till mödravården för att ha min konsultation med läkaren som vägrade skriva ut p-piller med motiveringen att jag är för GAMMAL.

Är fortfarande inte en dag äldre än 25 (ja om man inte tittar så noga på mina krämpor)

Hihihi

Av Ciabel - 28 september 2009 07:46

Äntligen är helgen slut!

Ni tror väl jag är knäpp och förvisso är jag nog det men har man jobbat hela helgen är det skönt att va ledigFlört

Var så otroligt lugnt inatt så ibland undrar man om de slutat andas,blir lite nojig när det är för lugnt.

Napoleon är så otroligt uppskattad av de gamla, han verkar också tycka det är kul men nu är han minst lika trött som jag.


Förstår mig inte riktigt på folk ibland.

En tjej otroligt gullig, men....

Pratar man med ngn annan blir hon nästan otrevlig mot den peronen.

Blir jättejobbigt i längden och jag vägrar trippa på tå för någons nycker och idee´r men vad gör man?

Måste ju kunna umgås och vara social mot alla eller hur?

Det där med ensamrätt på vänner ligger inte för mig.

Tråkigt för i slutänden blir det henne själv det slår tillbaka på och redan nu är det hon som har problem inte vi andra....

Ikväll ska jag ha ett glas rött för nu har jag min "helg".

Natti natti mina vänner

Skapa flashcards