ciabel

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

OJOJOJ

Av Ciabel - 24 oktober 2009 17:11

Nu är alla gardiner och överkast nertagna och tvättade. Alla hål i hallen spacklade och målade.


I kväll är det Johannes som står för maten. Kyckling fajitas med sting.

Han är så intresserad av matlagning så där har vi nog en framtida kock.


Min underbara vän Ann-britt har precis erbjudit sig att hjälpa oss med flytten. Hon tar med sig sina pojkar som x-tra bärhjälp.

Samma kväll har tjejligan bokat bowling och utekäk så jag var helt hundra att hon skulle va med där men icke.

När jag frågade fick jag bara svaret att :

Nä har ingen lust, hjälper hellre er!

Hur underbar kan ngn bli?


Har hittat min kamera som jag trodde redan var nerpackad så det blir att fota i Riga men det kommer dröja innan bilderna kommer upp för vi kommer under en period stå utan både telefon, bredband och viasat då det går på telejacket i nya lägenheten.


Nu ska det ätas mexikansk mat.

Puss på er

 
 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

24 oktober 2009 17:37

Hejsan min underbara vänner.Hoppas allt är bara bra med er.Ser att ni fortfarande har fullt upp.Men kommer bli fint och det.Hoppas allt är bara bra med nappe i all fall och även din barn med och du och din man:)Med Molly och mig är det bara bra.Blir en hemma kväll idag kan va skönt det med.Annars är det nattvandra på helgen.Gjorde det i går.men hemma kväll i kväll.Ber om ursäkt om jag inte har hört av mig på länge.Men hoppas vi båda kan bättra kontakten i all fall.Ni reser på måndag.Å jag hoppas ni får det trevligt då.Många kramar från mig och Molly

http://pudelnmolly.blogg.se

 
susse

susse

24 oktober 2009 19:50

halloj vännen.
Vilken fin vän som hellre ställer upp med er flytt..Sådana vä'nner ska man vara rädd om..
Jaha då bär det snart av till Riga, så mysigt..Ska bli spännande att se bilderdärifrån sen, även om det dröjer.

Då kommer det kanske även att dröja innan man ser dig här sen när ni flyttat, med tanke på internet o så..Hoppas inte det dröjer allt för länge bara,,
Så härligt att han är så intresserad av matlagning..Är säkert en blivande kock...

va nu rädda om er o njut av er ledighet i Riga.

Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Dvärg pudel Molly

Dvärg pudel Molly

25 oktober 2009 12:42

Kommer nog går bra för nappe där hos dina föräldrar.Dom får skämma bort han lite och gosa mycket och busa.Men matte är ju själv klart bästa och det vet man ju haha.Jo det är ju sant man skriver när man får tid.Men skoj å endå ha kontakt med dig.Många kramar på er kramis hörs av snart.ha en trevlig resa i morgon

http://pudelnmolly.blogg.se

 
Lisa

Lisa

25 oktober 2009 21:29

Hej min vän!
säger det samma vilken TOPPEN vän! Men det är ju du me..
Ja man hade sTOOR Lust o anmäla IDIOTEN men han tog den ju aldrig ´bara hota med det,,Men men en riktig typ..
Hoppas nu att ni får en skön resa imorrn och koppla av som sagt,,,BAMSEKRAMAR skickas med..Hej svejs så länge..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

26 oktober 2009 14:44

Hjälp!!! Jag avundas dej inte med flytten....finns det nåt värre?? Ja...det är ju roligt att komma till "nytt", men det som ska göras innan, med packning och allt sånt som kommer till. Huuuga!! Lycka till!! Kram

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards